donderdag 3 juli 2008

Nog meer nieuws over 'de 12 kleintjes'

Gisteren heb ik 1 doorgequilt blokje laten zien maar er zijn er nog 4 af.
Je kon gisteren op een foto al zien dat ik een vrij brede, lichte rand om de blokjes heb gezet. Ik heb dat gedaan om de 12 blokjes wat verder uit elkaar te zetten zodat ze allemaal veel aandacht krijgen.

Dscn0130
Het blokje hieronder is toch wel 1 van mijn favorieten:
Dscn0137
Ik vond het zo'n leuk en gezellig werk om de blokjes samen te stellen. Er zijn zoveel mogelijkheden binnen de 5-patch.
Dscn0131
En tenslotte deze:
Dscn0132

Het verhaal van de 12 kleintjes is nog lang niet af, want er moet nog veel meer gequilt worden: het middenstuk, de lichte stroken en de rand. Er komen dus nog wel wat vervolgen op dit onderwerp. Ik moet nog een andere naam verzinnen voor deze quilt want '12 kleintjes' zegt niet genoeg. Zo gauw ik het weet, horen jullie het van me.

Tot ziens dan maar,
Elle

Geen opmerkingen: