dinsdag 12 augustus 2008

Weer thuis

We zijn weer thuis en dus is het weer tijd voor berichtjes en foto's over het quilten. Ik heb aardig wat gequilt in de vakantie maar ik ben nog niet klaar met het quilten van de lussen van 'de 12 kleintjes'. Ik heb ook enkele mooie boeken gelezen zoals: Dagboek van een Geisha, Dochter van de alchemist, Nieuwe buren, Strandwolf, De weduwnaar en Een plek onder de zon. Helaas gaat lezen en quilten niet tegelijk en daarom heb ik aan mijn zoon gevraagd of hij enkele luisterboeken voor me wil downloaden zodat ik kan quilten en naar een boek kan luisteren. Dan heb ik toch twee vliegen in 1 klap.
Ik moet nog nieuwe foto's van mijn quiltvorderingen maken, daarom nu een foto van een werkstuk dat ik vorig jaar zomer heb gemaakt. Het was het uitproberen van een techniek (bargello?) om stroken aan elkaar te naaien, die weer te snijden en vervolgens 1 blokje verschoven, weer aan elkaar te zetten. Het resultaat was dit werkstukje:
Dscn0095
Groetjes Elle

Geen opmerkingen: