vrijdag 10 oktober 2008

Kerstpaneltje

In de afgelopen week heb ik 's avonds aan het kerstpaneltje gewerkt. Het schiet al lekker op. Nog 1 afbeelding van de bovenste rij en dan de onderste rij nog. Toen het middenstuk klaar was, heb ik enkele foto's gemaakt:
Dscn0057
Woensdag is de volgende les van de medailloncursus en dan zal dat wel wat meer tijd gaan vragen, denk ik zo. Als we de trapunto techniek gaan toepassen dan wordt dat best veel werk voor de twee weken die volgen. Daarom wil ik dit kerstpaneltje woensdag klaar hebben.
Dscn0061
Het is leuk om met dit paneltje bezig te zijn omdat ik de afbeeldingen zo mooi en lief vind. Ik kan er naar blijven kijken. Ik denk dat ik 'm niet in de kerstdoos ga opbergen maar dat ik 'm meteen ga ophangen.
Dan kan ik er tenminste van genieten.

Geen opmerkingen: