vrijdag 14 november 2008

Boeken

Het boek van Chea Goossens heb ik gisteren gehaald maar ik leg deze echt weg voor de feestdagen. Het mooie boek over italiaans mozaiekwerk stond al niet meer in de quiltwinkel, verkocht. Misschien maar goed ook. Gisterenavond ben ik naar de 'grote' bieb gegaan om enkele quiltboeken te halen. Dus 's avonds lekker op de bank met 'Kleurgebruik voor quilters' van Joen Wolfrom en me verdiept in de kleurenleer. Zelfs mijn zoons hebben geïnteresseerd mee zitten kijken naar al die prachtige kleurtjes.

Cimg0095

Heerlijke bezigheid, om zo in boeken te neuzen, relaxed op de bank met 1 oog op de serie House die zoonlief zat te kijken. Zojuist met een vriendin boeken ingekeken, oa kinderquilts van Marieke Dijkers, omdat ik beloofd heb om een boxkleed voor haar te maken. En dan te denken dat het weekend nog maar net begonnen is.

Geen opmerkingen: