woensdag 31 december 2008

Oud en nieuw

Wat zal het nieuwe jaar gaan brengen op quiltgebied. De stofjes voor het boxkleed zijn gekozen en ook het patroon is min of meer bepaald. Kijk, dit is het geworden:
Cimg0487
Daar kan ik nu lekker mee aan de slag.
Verder ligt de medaillonquilt te wachten op een vervolg, de cheetahquilt heeft het eerste quiltdraadje, (dat er nog maar vele mogen volgen), de kerststerren gaan in de doos en zullen volgend jaar december weer tevoorschijn komen. Dan liggen er nog de new york beauty blokjes voor een quilt voor Johan, wat zal daarmee gaan gebeuren? Het boek van Chea Goossens roept naar me en de eerste schetsen zijn daarvoor gemaakt. Tijdens de workshop van 27 januari zal ik daar ook een begin mee maken.
Het borduurwerk waar ik zojuist aan ben begonnen en dat al lekker opschiet:

Cimg0490
Genoeg te doen dus, in 2009.
En dat gaat dan alleen nog over handwerken.
Hoe zal het gaan met het werk, ik wil graag iets gaan doen naast mijn werkzaamheden als ZZPer in de hulpverlening. Hoe zal het gaan met het gezin en de familie. Nu met de ziekte van Pa zijn we ons er weer zeer van bewust hoe belangrijk gezondheid is.

We gaan het oude jaar vandaag uitluiden met schaatsen op natuurijs, een bezoek aan Pa (die vandaag naar de mediumcare gaat!) en vanavond vuurwerk, oliebollen en champagne!
Helemaal goed! Laat het nieuwe jaar maar komen!

Tot volgend jaar!

1 opmerking:

Peti zei

Een fijne tijd met veel winterpret, en een mooi creatief 2009!