vrijdag 18 september 2009

En dan...... lekker in bad.

Eindelijk was het dan zo ver. Het bad werd even extra schoongemaakt, handwarm water erin en voorzichtig werd hij in het water gelegd. Zachtjes werd hij onder water geduwd. Wie? Mijn man of één van mijn twee zoons? Nee hoor, daar ga ik niet zo zachtzinnig mee om en....... die duw ik niet onder water in het bad.......Nee, echt niet. Dat deed ik gisteren wel met mijn medaillonquilt.
Cimg2366
Ik schrik wanneer ik donkere draadjes duidelijk zie doorschijnen onder de lichte stof, dat ziet er vreselijk uit. Ik weet dat dit niet zichtbaar is als de quilt droog is maar dat moet je wel even weten.
Dat was gisteren. Inmiddels is de quilt bijna droog. Vanacht heeft ie op een heel groot badlaken gelegen dat ik deze zomer in Italië heb gekocht bij één van de vele verkopende Afrikanen op het strand in Toscane.
Cimg2368_2
Vanochtend heb ik dit natte badlaken er onder vandaan gehaald en vervangen door een wat kleiner, droog exemplaar. Ik laat 'm nog een dagje liggen zodat hij zeker helemaal droog is.

1 opmerking:

marian'ne m zei

OOO wat spannend !!
Volgens mij ziet hij er prachtig uit "je baby" !!;-))