dinsdag 29 september 2009

Het schiet al lekker op.

Het schiet al lekker op met het quilten van de 'Toscaanse Blokken'. Nog 2 halve blokken te gaan en dan de rand nog. Het is leuk om elk blok net iets anders te quilten al zijn de verschillen niet zo heel groot. Tússen de blokken, heb ik in de naad gequilt, daar ben ik geen voorstander van maar in dit geval vond ik het wel mooi.
En ja, inderdaad, er zit één klos tussen de blokken. Dat zag ik pas nadat Balsemien dat in een reactie schreef:

Cimg2418
Ik wil deze quilt graag afhebben voor ik met andere projecten verder ga. Ik kan namelijk niet nog meer UFO's gebruiken, daar heb ik er al genoeg van en deze quilt vind ik veel te leuk om te laten liggen, hier zitten de vakantieherinneringen aan en die houd ik graag nog even vast.
Cimg2416

3 opmerkingen:

Isabella zei

Je quilt wordt mooi, het doorpitten maakt hem helemaal af. Nog een klein stukje en je mag weer aan iets nieuws beginnen.

joke zei

Ik zag je NI blokjes wat zijn ze mooi, Ik zelf maak ook een met paarse kleurtjes en een tikkeltje roze en creme. Heerlijk om er mee bezig te zijn.

Annelies zei

Hij gaat er door je doorpitten erg mooi uitzien.