dinsdag 2 maart 2010

De aantrekkelijkheid van een nieuw project.

Het is altijd aantrekkelijk om aan een nieuw project te beginnen. De eerste vier blokken van m'n nieuwe project zitten dan ook in elkaar. Het is een leuk en makkelijk werkje, erg relaxed voor op de bank en makkelijk om mee te nemen.
Sp_a0601
Ik wil nog niet teveel blokken in elkaar naaien, anders is het al af voordat ik aan het quiltweekend ga beginnen, dat kan natuurlijk niet. Nog maar ruim twee weken en dan gaan we al. Het eerste weekend van Dotty zal komend weekend plaatsvinden. Ik moet nog iets langer wachten. Ik verwacht binnenkort wel informatie over het weekend.
Sp_a0602
Voor deze quilt ben ik uitgegaan van dit stofpakketje met kleine stofstaaltjes. Ik heb het met enkele andere lapjes aangevuld.
Dscn0135_4
Nog steeds ben ik niet verder gegaan met de NI en ook het quilten van Johan's quilt gaat niet erg hard. Er zijn eergisteren al, nieuwe cirkels getekend om te kunnen quilten en daarna is er niets meer gebeurd. Het ligt wel zo klaar, ik kan er zo aan beginnen, ik denk dat dat vandaag ook nog wel gaat gebeuren.
Morgenochtend hebben we de maandelijkse bijeenkomst van onze quiltgroep weer. Altijd gezellig. Ik ben benieuwd waar iedereen mee bezig is. Ik zal proberen om aan mijn fototoestel te denken.

Geen opmerkingen: