dinsdag 16 maart 2010

NI 26

Wat gaat het lekker met de Nearly Insane. Blok 26 en 27 zijn af. Vorige week heb ik 5 blokken tegelijk voorbereid en dat werkt erg prettig. Ik was 1 lange avond bezig met malletjes maken, lapjes uitzoeken en knippen, maar daarna kon ik ook een week vooruit en zijn er in korte tijd 5 blokken bij gekomen. Het betekent wel dat ik vandaag of morgen 5 nieuwe blokken wil voorbereiden voor het aanstaande quiltweekend. Het is zo lekker om daar gelijk te kunnen patchen.
Ik zal blok 26 laten zien.
Ni26

Dit blok heeft 32 stukjes, dat was dus redelijk snel gepiept. Blok 27 heeft nog minder stukjes, namelijk 16, dat was gisterenavond dus ook zo gebeurd. Dit blok moet nog onder de scanner, dus die bewaar ik tot de blog van morgen.
Tot morgen.
Elle

2 opmerkingen:

Erna zei

Leuk blokje en je zou het niet zeggen 32 stukjes het lijkt veel meer. Ziet er echt prachtig uit. Groetjes, Erna

Klaske zei

Mooi blokje hoor! Doe ik ook altijd een paar voor knippen, heb ook weer een paar te liggen dus het word tijd dat ik weer eens met de NI aan de slag ga.