donderdag 22 april 2010

Een klein berichtje

Even een kort berichtje om te vertellen dat ik heel hard bezig ben aan Johans quilt. Gisteren heb ik het quiltwerk van de laatste dagen uitgehaald omdat ik het niet mooi vond wat ik in de zijkanten had gequilt. Ik ben nu dus aan de zijkanten bezig en dat betekent dat het eind in zicht is. Om precies te zijn betekent dat nog 10 lange quiltlijnen van onder tot boven met een kronkel erin. Dat is toch niet zo veel werk meer?
Zojuist kreeg ik een leuke reactie van Marja dat ze mijn boxkleed zo leuk vindt, dat ze deze stofjes heeft gezocht en een soortgelijke quilt aan het maken is. Natuurlijk heb ik haar site gelijk bezocht om te kijken hoe het wordt. Leuk hoor.
Tot snel.
Groetjes Elle

3 opmerkingen:

Annelies vdB zei

Heel veel succes met quilten !

Marja zei

Wat een leuke link heb je geplaatst naar mijn log.
En ook gelukkig dat je niet boos bent dat ik je kleed ook ga maken.
Het schiet al op ben nu bezig met de buitenste rand.Ik gebruik hier wel de machine voor.
Hoe ik hem ga door quilten weet ik nog niet met de hand of met de machine. Maar zo ver is het nog niet.
G

dorien zei

Hallo Elle, ik vind je boxkleed ook erg leuk, ik wordt weer oma dus er is weer werk aan de winkel. Leuk dat we elkaar vanmiddag in Veldhoven weer zagen. Groetjes Dorien