donderdag 1 april 2010

Quilten, quilten en nog eens quilten

Hier wordt volop gequilt aan Johan's Quilt. De topjes van m'n wijsvinger en middelvinger van mijn linkerhand zijn inmiddels zo vol eelt, dat ze gevoelloos zijn. Ik houd nu mijn ringvinger onder de quilt om de naald op te vangen.
Sp_a0628
Ik wil deze quilt graag zo snel mogelijk afwerken en 'm niet te lang laten liggen. Daarom wordt de ene na de andere cirkel gequilt:
Sp_a0627
Het schiet al wel goed op. Het gedeelte van de cirkels is bijna klaar. Dan moeten de zijkanten nog gequilt worden.
Ondertussen kijk ik op verschillende blogs verlekkerd naar de prachtige quilt: Life is beautiful die momenteel door flink wat quilters gemaakt wordt. Hij heeft wel wat weg van Johan's quilt met de cirkels die uit vier stukjes bestaan. Ook de girls day out vind ik erg leuk. Een combinatie van patchen, stichen en appliceren spreekt me wel aan voor een volgend project. We zullen zien. Eerst nog een poosje quilten aan de blauwe en bruine blokken.

3 opmerkingen:

Anonymous zei

Wat een werk ! Veel plezier.

Willie zei

Je heb natuurlijk wel eer van je werk ,het ziet er prachtig uit.
Ik hoop dat je vinger en duim gauw geneest

Hele fijne en vrolijke pasen.

Peti zei

Succes en veel quiltplezier! Teken je de cirkels met een stift of potlood erop? En een beetje eeltcreme iedere avond en morgen doet bij mij al wonderen.