maandag 19 juli 2010

Verwend

19 juli 1967 kwam ik op een warme zomerdag ter wereld. Het is echt niet al die 43 jaar mooi weer geweest op deze dag, maar vandaag was het weer eens een echte zomerse dag. Vanochtend zat ik dan ook lekker met drie vriendinnen in de tuin aan de koffie met gebak. Gisteren had ik het ook al gevierd met wat vrienden en familie.
Ik ben deze twee dagen heerlijk verwend, kijk maar:

CIMG3164
Leuk hoor, al die presentjes. 

Op deze quiltblog verdiend 1 kadootje extra aandacht:
CIMG3165
Twee leuke jellyrolls van mijn quiltende buurvrouw Suzanne. 

Van mijn verjaardagsgeld ga ik mezelf een aantal maanden trakteren op de quiltmania, heb ik me voorgenomen. Zo kan ik nog een poos genieten van deze verjaardag.



Groetjes Elle

5 opmerkingen:

Josee Kool zei

Van harte met je verjaardag. Een heerlijke stapel cadeautjes en prachtig weer.

Gert zei

He, leuk zeg Elle, dat je vandaag jarig bent! En je bent ook al heerlijk verwend zie ik. Van harte gefeliciteerd, en nog heel veel plezier verder vandaag.

nadia zei

Hoi Elle, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Wat een heerlijke kadootjes heb je gekregen, geniet er van! Fijne avond, Nadia

Annelies vdB zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag !

Marja zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
En wat ben je verwend
Gr Marja