vrijdag 30 juli 2010

Leuke blikken.

Wat zien die bramen er goed uit. Dat belooft wat. 
CIMG3197
De bramen worden door een muziekstandaard geleid. Zo blijven ze mooi de hoogte ingaan en de muziekstandaard doet ook nog eens goede dienst. 

CIMG3198
Nu ik zo in de tuin sta is het best leuk om het huis eens te fotograferen. Ja, hier woon ik dus. En die blikken....... die zijn natuurlijk ook van mij.

 CIMG3193
CIMG3194
Natuurlijk zitten er quiltwerkjes in. Nu ik voor de Zweedse bloemen zo'n leuk blik had, ben ik op zoek gegaan naar passende blikken voor de andere projecten en dat is gelukt. Er moesten wat spulletjes verwijderd worden hier en daar, maar dat had ik er graag voor over.

CIMG3191
Ook de schatkist mag natuurlijk niet ontbreken. Deze kreeg ik al enige tijd geleden terug van mijn zoon die zijn flippo's en eftelingmunten niet langer als 'schatten' zag.
CIMG3192
En dit is de inhoud: Nearly insane lapjes (linksboven), jellyroll met wolviltenbloemetjes (rechtsboven), Alaska homestead (linksonder), Zweedse bloemen (middenonder) restjes van Johan's Quilt (rechtsonder, dit blik was hier al langer voor in gebruik).
De blikken gaan weer dicht, ik zoek een mooi plekje om ze neer te zetten en ga nu eerst een hesje knippen en naaien voor mijn jongste DS, beloofd is beloofd.


Groetjes Elle

3 opmerkingen:

Josee zei

Mjammie, wat een vrolijke stapel goed gevulde blikken. Bramen, wat heerlijk. Ga je jam maken?

Anita zei

Leuk zo al je spulletjes in blokken. Ik ken dat. Bij mij gaat het in dozen. Ja en als ze vol zijn moet er natuurlijk weer een leuke doos bijkomen.

katrien zei

Oh wat een mooie blikken, ik hou daar ook zo van en heb ook al een verzameling ervan.