maandag 13 september 2010

Niet zoveel

Het was niet zoveel wat ik deze week gedaan heb op quiltgebied. De Zweedse bloemen lagen maar te wachten tot de randen eraan gezet werden. Ik weet niet waarom, maar het kost me altijd moeite om dat netjes recht te doen. Inmiddels had ik wel Hobbs gehaald en een achterkantje had ik nog liggen. Vandaag is de quilt dus gestreken (aan de achterkant) en op de ondergrond en vulling geregen. Hij ligt nu klaar om gequilt te gaan worden:

CIMG3857
Momenteel zie ik mijn quilt hangen en zie ik deze foto. Het valt op dat de kleuren totaal niet overeen komen. Op de foto zijn de randen licht en donker blauw. In het echt zijn ze aqua en blauwgroen wat iets zachter en gelijkmatiger overkomt. De kleuren op de foto zijn niet verkeerd, maar gewoon heel anders. 

Nu nog bepalen met welke kleur ik ga quilten. Woensdag komen we met onze quiltgroep weer bij elkaar (een andere groep dan die van de inloopochtend) en dus ben ik dan in de gelegenheid om quiltgaren te kopen. Wij komen namelijk bij elkaar in de workshopruimte van Quiltshop Leur. Daar zitten we lekker tussen de quilts en het is erg makkelijk als we iets nodig hebben, wat altijd wel het geval blijkt. 
Groetjes Elle

2 opmerkingen:

Anita zei

Je randen zitten er anders keurig aan. Ik ben benieuwd hoe je hem door gaat quilten.

Wilma Kuin zei

Ik ben benieuwd hoe je hem gaat doorpitten.....
Succes!!