vrijdag 26 november 2010

Vervolg op Plannen.

Ik ben al twee keer begonnen aan een blog over de tafeltent. Twee keer heb ik alles gewist omdat ik gewoon niet weet wat ik wel en niet wil vertellen. Ik ben nu twee weken bezig om mijn plannen uit te werken en inmiddels heb ik al wel wat resultaten geboekt; 6 stuks liggen hier nu (bijna) klaar. Toch moet er nog veel gebeuren voordat het naar de winkel en/of op de website gelanceerd kan worden. 
CIMG4048


Het maken van de tafeltent kost enorm veel tijd, veel te veel als ik dat wil vertalen naar een verkoopbaar product (ik wil er tenslotte mijn werk van maken). Het zal dus sneller, simpeler of uitbesteed moeten gaan worden. Ondertussen moet het product top zijn. Dat laatste heb ik zelf in de hand en dat lukt me ook. Ik ben super tevreden over het eindresultaat en ik zie het werkelijk in gedachten in veel mooie winkels te koop liggen. Dat is mijn ultieme doel. 
CIMG4045


Ik ga nog even door. Ik kijk uit naar het moment dat ik hier een link kan plaatsen naar een mooie website met daarop mijn ding.
Ik hoop tot gauw.
Elle

5 opmerkingen:

Anita zei

Ik ben heel benieuwd naar wat je allemaal van plan bent. In ieder geval wens ik je veel succes.

jopie zei

Hoi Elle je maakt me wel nieuwsgierig, ik heb er nog geen beeld bij wat het gaat worden, ik wacht rustig af, fijne zondag nog :-) groetjes jopie

Joyce zei

Jeetje wat spannend!!
:0)

jeanet zei

Nou zeg, je laat ons wel in onzekerheid... maar het zal de moeite van het wachten vast wel waard zijn...!

Nadia zei

Hoi Elle, ik lees net je laatste berichtje en ben wel heel nieuwsgierig geworden :) maar tegelijkertijd begrijp ik ook dat je er nog niet zoveel over los wil/kan laten... Rest mij om jou veel succes te wensen met je plannen en ik hoor het graag wanneer er weer nieuws is!