maandag 3 januari 2011

Ook dit nog

Vergeet ik in mijn vorige blog de quiltnieuwtjes te vertellen:
Mijn zwager was (is) heel blij met zijn rugby herinneringsquilt. Het was helemaal naar zijn zin. Fijn dat het zo goed werd ontvangen, ik werd er helemaal blij van.
Op vakantie nam ik onderdeeltjes van de meadow Breeze mee. Op de heenreis en op de eerste avond heb ik alles in elkaar genaaid wat ik bij me had en dus had ik de rest van de week geen naaiwerk meer. Dat was wel jammer. Gelukkig had ik wel een boek bij me van Jennifer Chiaverini, ik kon de quiltmood dus wel een beetje vasthouden. Vanavond ben ik even verder gegaan met de Meadow Breeze. Aan naaien kwam ik niet toe omdat ik onverwachts gezellige visite kreeg en daar laat ik mijn naaiwerk graag voor liggen. Zoals eerder gezegd hebben we nog vakantie dus het gaat helemaal goed komen met mijn Meadow Breeze. Foto's volgen spoedig.
Welterusten,
Elle

1 opmerking:

Anita zei

Natuurlijk vond je zwager de quilt mooi. Heb jij ook zo'n plezier met de Meadow Breeze. Ik vond het zo'n fijne quilt om te maken.