dinsdag 29 mei 2012

Hallo allemaal,

Ook Suzanne had tijdens het quiltweekend veel foto's gemaakt en die kreeg ik een tijdje geleden van haar. Heerlijk om nog eens door te bladeren. Ik pik er twee uit: Ik ben hier braaf aan het werk en wel aan m'n Ocean Wave. 


 Wat een karwei is dat. Vorig jaar had ik niet de moed om er aan te beginnen tijdens de workshop die Dorry toen gaf. Dit jaar had ik voldoende moed verzameld en is het begin gemaakt. Ik moet bekennen dat hij inmiddels in de kast ligt. Ondertussen zie ik dat Gerda (quiltlodge) er wel heel goed mee bezig is. Misschien gaat zij voor mij als voorbeeld dienen en ga ik er op een goede dag mee verder.


Dan een detailfoto van mijn vingerhoedjes (ook door Suzanne gemaakt tijdens het quiltweekend). Het wordt al wat. Deze bonte voorjaarskleurtjes zijn heerlijk om mee te werken. Ik snap dan ook niet dat het toch weer even stil is gevallen. Gauw maar weer eens een rijtje neerleggen en dan gauw weer aan de gang.

Deze foto stond op mijn Iphone, slechts met 5 andere foto's. Laatst was mijn DH zo lief om nieuwe software op m'n phone te installeren maar hij vergat een back-up te maken. Zodoende ben ik veel persoonlijke gegevens kwijt zoals mijn foto's dus, al mijn contactgegevens (alle telefoonnummers), mijn aantekeningen, mijn Tomtom- gegevens (favorieten), mijn muziek, .... zucht. Niet prettig natuurlijk. Ik maak er nu maar een gewoonte van om mijn telefoon wat vaker aan de computer te leggen zodat de boel kan synchroniseren.
Bij deze heb ik dat dus gedaan, deze foto is weer veilig bewaard. 

Vergeet jij niet om zo nu en dan een back-up te maken? Doen hoor.

Groetjes Elle


Geen opmerkingen: