maandag 10 februari 2014

Nog 1 avond

Nog 1 avond quilten en mijn vingerhoedjesquilt is AF. Nou ja, af. Dan is hij gequilt. Ondertussen rijgen kleine stukjes stof zich aaneen tot een afwerkbies. Daar heb ik gisterenmiddag, in de auto op weg naar zee, nog aan gewerkt. Zeker wel weer een meter bies kunnen maken, misschien wel iets meer zelfs. Zo leuk dat het eind nu echt in zicht is. 

Om de tijd wat op te vullen laat ik nu even mijn haakwerk zien. Ik heb me vorige week aangesloten bij de CAL (crocket-a-long 2014). Elke week een randje. Superleuk om te doen. Hieronder mijn haakwerk zoals het er vorige week uitzag. (Inmiddels zijn we alweer een weekje verder).
Zoals je ziet weer echte Elle-kleuren met het zalmoranje, turquoise blauw en een mosgroene erbij (dacht dat het bruin was maar bij daglicht bleek het groen te zijn. De tint past wel mooi). 

Ik kwam er deze week achter dat ik veel te weinig garen gekocht heb om de hele deken mee te haken. Ik haak dus zolang mee totdat mijn garen op is. Ik heb 13 bollen van 50 gram Cabotine van Phildar. Een combinatie van 55% katoen en 45% acryl. Heel mooi materiaal en het haakt heel lekker. 

Groetjes Elle

2 opmerkingen:

AnitaS zei

Mooie kleuren gebruik je voor je haakwerk.

Michi zei

Is t gelukt in 1 avond?