maandag 2 maart 2015

Even feesten

En ineens was het hier weer stil op het blog...
Het quiltwerk ging mondjesmaat door maar belangrijker was het feest; de Gouden Bruiloft van mijn ouders. 
Daar ging even alle aandacht naar uit. Ik maakte papieren bloemen om de tuin mee te versieren, de foto-presentatie moest nog van een gedicht voorzien worden, het kado moest nog mooi worden ingepakt en vooral; al mijn aandacht en focus was daar op gericht. 

Nu is het voorbij, we hebben een prachtige, feestelijke dag gehad, dus nu kan de aandacht weer naar het quiltwerk worden verlegd. Natuurlijk weer naar de Gossip in the Garden. 

Inmiddels zijn de zes blokjes die naast de lange bloem staan, klaar, maar die heb ik nog niet op de foto gezet. Gisteren heb ik de patchworkblokken gemaakt die bestaan uit 1 en 2 inch stukjes. Zoals je ziet komt dit blok 3x voor in de quilt, steeds een andere breedte. 


Het was leuk om de stukjes te knippen en te matchen met elkaar.


Het in elkaar zetten was in een avondje gepiept. 


En dan hier nogmaals het eindresultaat:


Groetjes Elle


Geen opmerkingen: