zondag 10 juli 2016

Deze is 't geworden

Bij nader inzien is de 'Nearly Insane' toch terug de kast ingegaan en is de 'Wolvilten Bloemetjesquilt' uit de kast genomen. 

Deze is vandaag gesandwicht. De achterkantstof was al op maat gemaakt en de vulling al gekocht. Ik hoefde alles maar tevoorschijn te halen en ik kon meteen aan de gang. Manlief was de schuur aan het schilderen dus ik kon me mooi hiermee bezig houden.


Zoveel tijd ben ik er niet mee bezig geweest want de quilt is alleen nog maar gespeld. Er staat me dus nog flink wat rijgwerk te wachten.

Het verhaal bij deze quilt volgt binnenkort. Wil je er toch al wat over lezen, klik dan in de rechterkolom op de categorie 'Wolvilten Bloemetjes'. 



Aan het einde van de middag zijn we er nog lekker op uit gegaan hoor. Wandelen en daarna lekker picknicken in het bos. Dat was heerlijk.

Groetjes Elle

1 opmerking:

marga zei

Een leuke quilt met frisse bloemetjes. Wel een warm klusje vandaag om mee aan de slag te gaan.
Maar als hij eenmaal geregen is is het eindde in zicht.
Veel succes.
Marga