maandag 17 juli 2017

NI blok 75, blog 500!

Hij zit eraan! 



Blok 75 van de NI. Origineel heeft dit blok 181 stukjes maar omdat ik het geheel symmetrisch heb gemaakt, kom ik op 189 stukjes. Daarmee heb ik de drie blokken voor deze maand weer klaar en ga ik even verder met een ander projectje. 

En ik zie dat dit mijn 500ste blog is. Jeetje....
In 2008 ben ik begonnen met het bloggen. Er zijn periodes geweest dat ik dagelijks blogde, maar er zijn ook maanden voorbij gegaan zonder blog te schrijven. Toch blijft het leuk om mijn quiltresultaten hier weg te zetten als naslagwerk voor mezelf en ik hoop, als inspiratie voor anderen. Als mensen vragen naar wat voor quilts ik maak, kan ik ze vrij makkelijk mijn quilts laten zien omdat ze bijna allemaal in de linkerkolom op mijn blog staan. Zo is het ook voor mezelf een handig foto-album. In de blogs uit de eerste jaren ontbreken nu de foto's. Die zijn niet meegekomen toen de blogs werden overgezet naar Blogger. Helaas. 
Gelukkig heb ik mijn blogs zelf altijd in een word-document gezet zodat ik zelf per jaar, een mooi overzicht heb van al mijn quiltbelevenissen. Voor de blogs van dit jaar (dat zijn er niet veel) moet ik nog een map aanmaken. Laat ik dat direct maar gaan doen.

Groetjes Elle

1 opmerking:

Annelies zei

Gefeliciteerd met je 500 ste blog !
Weer een mooi blok van de NI !